W tym roku obchody Europejskiego Tygodnia Kodowania w klasach młodszych były bardzo różnorodne. Na informatyce uczniowie wykonywali zadania w ćwiczeniach oraz programowali na znanych stronach edukacyjnych. Niektóre klasy korzystały z aplikacji Scratch Junior i Scratch, dzięki czemu stworzyły własne interaktywne historie i animacje. W salach lekcyjnych zagościły roboty Dash i Genibot. Ponadto, tradycyjne kodowanie na papierze lub na matach do kodowania było równie ważnym elementem tego wydarzenia. Uczniowie klasy 3c dodatkowo wzięli udział w szkoleniu on-line nt. „Code(week)owanie w Minecraft․ Uratuj żółwie na Galapagos”. Cieszymy się, że nasi mali programiści z klas 1-3 wykazali się ogromnym zaangażowaniem w czasie zajęć, ale także niesamowitą zdolnością do rozwiązywania problemów i współpracy w grupie. Teraz czekamy na kolejne wyzwanie „Godzinę kodowania”.
Wpisy Powiązane
03 GRU
LEKCJA BIBLIOTECZNA W BIBLIOTECE MIEJSKIEJ
W ramach współpracy z Biblioteką Miejską klasy czwarte brały udział w lekcji bibliotecznej poświęconej pani Simonie Kossak –...
02 GRU
MAŁY MISTRZ – IMPREZA SPORTOWA SZKÓŁ
27 listopada 2024 roku klasa 3d brała udział w imprezie sportowej zorganizowanej w Szkole Podstawowej nr 6 w Gdyni. W spotkaniu brali...
02 GRU
WYSTĘP Z OKAZJI 10-LECIA STOWARZYSZENIA
W środę uczennice naszej szkoły miały przyjemność wystąpić podczas spotkania członków Stowarzyszenia „Nowoczesny Senior” z...
02 GRU
ELIMINACJE OLIMPIADY HISTORYCZNEJ
Kacper Jastrzębski z klasy 8c uczestniczył w piątek, 29 listopada, w eliminacjach okręgowych Olimpiady Historycznej, które...
02 GRU
JADŁOSPIS NA GRUDZIEŃ
Jadłospis na grudzień 2024 Przypominamy, że w grudniu nie ma możliwości dokonania wpłat za obiady za styczeń 2025. Wszystkie...