Magdalena Koralewska – psycholog szkolny
magdalena.koralewska@sp12gdynia.edu.pl
Z przyjemnością pragnę zaprosić do nowo otwartego gabinetu psychologa w sali nr 8 (dawna harcówka).
Poniedziałek 8.00 – 16.30
Wtorek 8.00 – 15.30
Środa 13.30 – 15.30 (15.30 – 17.00 Zdrowie na 7-mkę)
Czwartek 8.00 – 12.00
Piątek 13.00 – 17.00
Galeria zdjęć
Dzięki autorskiemu projektowi „Zdrowie na 7mkę” udało się odświeżyć i wyposażyć salą z funduszy Miasta Gdynia. Zamysłem było otwarcie przyjaznego miejsca dla młodzieży, świetlicy dla dzieci starszych. Jest ona dostępna dla wszystkich uczniów, rodziców i nauczycieli. Czynna będzie w godzinach mojej pracy. Uczniowie niechodzący na religię, czy potrzebujący wyciszenia, wsparcia bądź zjedzenia w spokoju kanapki, mogą przebywać w sali 8. Sala jest stworzona tak, by uzyskać przyjazną, wręcz „domową” atmosferę, co sprzyja rozmowie z młodzieżą i pomocy w ich trudnościach.
Udało nam się stworzyć biblioteczkę, gdzie znajdziemy pozycje zarówno dla młodzieży jak i poradniki dla rodziców i nauczycieli. Mam nadzieje, że książki będą pomocne w pracy i procesie wychowawczym. Prócz poradników, książek o emocjach, redukcji stresu, są również gotowe scenariusze zajęć wychowawczych. W sali znajdują się także gry planszowe (wiele, różnych gier), rzutnik z możliwością wyświetlania filmów i bajek.
Poniżej lista książek, które zasiliły nasze zbiory:
1.”Nie” z miłości Jasper Juul
2.100 łatwych sposobów… Jak przestać się martwić Oliver Luke Delorie
3.Agresja – nowe tabu? Dlaczego jest potrzebna…Jesper Juul
4.Bać się czy nie bać? Opowieści terapeutyczne Klaudia Giese-Szczap
5.Bajki terapeutyczne. Część I Maria Molicka
6.Bajki terapeutyczne, część II Maria Molicka
7.Bajkoterapia Maria Molicka
8.Bardzo brzydki nieporadnik Chmielewska Iga
9.Błogość życia. 12 zaskakujących odsłon pogodzenia się z rzeczywistością Judith Orloff
10.Budowanie efektywnego zespołu poprzez gry i zabawy I. Łukasik, A. Witek
11.Chorzy ze stresu. Problemy psychosomatyczne Ewa Kempisty-Jeznach
12.Dlaczego rodzice tak cię wkurzają i co z tym zrobić Dean Burnett
13.Dobre i złe przyjaźnie Elżbieta Zubrzycka
14.Empatia. Poradnik dla wrażliwych. Dla tych, co za dużo myślą i czują Judith Orloff
15.Gówno prawda! Jak nie wpadać w pułapki myślowe Alexandra Reinwarth
16.Inteligencja emocjonalna Daniel Goleman
17.Inteligencja społeczna Daniel Goleman
18.Jak być rodzicem, jakim zawsze chciałeś być Adele Faber Elaine Mazlish
19.Jak być szczęśliwym. Naucz się czerpać radość z życia Liz Hoggard
20.Jak lepiej myśleć. Dla analizujących bez końca i wysoko wrażliwych Christel Petitcollin
21.Jak mniej myśleć. Dla analizujących bez końca i wysoko wrażliwych Christel Petitcollin
22.Jak mówić do nastolatków, żeby nas słuchały, jak słuchać, żeby z nami rozmawiały Adele Faber Elaine Mazlish
23.Jak mówić o sobie dobrze. Opowiedz swoją historię i rozwiń skrzydła w życiu i biznesie Aleksandra Więcka
24.Jak mówić żeby dzieci nas słuchały, jak słuchać żeby dzieci do nas mówiły Adele Faber Elaine Mazlish
25.Jak mówić żeby dzieci się uczyły w domu i w szkole Adele Faber Elaine Mazlish
26.Jak mówić, żeby maluchy nas słuchały Adele Faber Elaine Mazlish
27.Jak myśleć o sobie dobrze? O sztuce akceptacji i życiu bez lęku Stefanie Stahl
28.Jak nie bać się bliskości? O budowaniu dobrych więzi Stefanie Stahl
29.Jak nie dać sobą manipulować Christel Petitcollin
30.Jak nie spieprzyć życia swojemu dziecku. Mikołaj Marcela
31.Jak nie zwariować ze swoim dzieckiem. Edukacja, w której dzieci same chcą się uczyć i rozwijać Mikołaj Marcela
32.Jak pozostać człowiekiem w tym piep*onym świecie Tim Desmond
33.Jak przestać się bać Ellen Hendriksen
34.Jak się nie zabić i nie zwariować Justyna Suchanek
35.Jak sobie odpuścić. (Nie)poradnik rodzicielski James Breakwell
36.Jak wychowywać dziecko? Maria Molicka
37.Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi Dale Carnegie
38.Jesteś kimś wyjątkowym. Relaksacje dla dzieci Martyna Broda
39.Kiedy Twoja złość krzywdzi dziecko. Poradnik dla rodziców
Dzięki autorskiemu projektowi „Zdrowie na 7mkę” udało się odświeżyć i wyposażyć salą z funduszy Miasta Gdynia. Zamysłem było otwarcie przyjaznego miejsca dla młodzieży, świetlicy dla dzieci starszych. Jest ona dostępna dla wszystkich uczniów, rodziców i nauczycieli. Czynna będzie w godzinach mojej pracy. Uczniowie niechodzący na religię, czy potrzebujący wyciszenia, wsparcia bądź zjedzenia w spokoju kanapki, mogą przebywać w sali 8. Sala jest stworzona tak, by uzyskać przyjazną, wręcz „domową” atmosferę, co sprzyja rozmowie z młodzieżą i pomocy w ich trudnościach.
Koordynatorzy projektu: Dorota Furgalska (pedagog szkolny), Magdalena Koralewska (psycholog szkolny).