W tym roku obchody Europejskiego Tygodnia Kodowania w klasach młodszych były bardzo różnorodne. Na informatyce uczniowie wykonywali zadania w ćwiczeniach oraz programowali na znanych stronach edukacyjnych. Niektóre klasy korzystały z aplikacji Scratch Junior i Scratch, dzięki czemu stworzyły własne interaktywne historie i animacje. W salach lekcyjnych zagościły roboty Dash i Genibot. Ponadto, tradycyjne kodowanie na papierze lub na matach do kodowania było równie ważnym elementem tego wydarzenia. Uczniowie klasy 3c dodatkowo wzięli udział w szkoleniu on-line nt. „Code(week)owanie w Minecraft․ Uratuj żółwie na Galapagos”. Cieszymy się, że nasi mali programiści z klas 1-3 wykazali się ogromnym zaangażowaniem w czasie zajęć, ale także niesamowitą zdolnością do rozwiązywania problemów i współpracy w grupie. Teraz czekamy na kolejne wyzwanie „Godzinę kodowania”.
Wpisy Powiązane
05 GRU
PODRÓŻ UCZNIÓW KLASY 5B DO ŚWIATA PIENIĘDZY I OSZCZĘDZANIA
Gdyński oddział firmy LSEG, w ramach swojej działalności na rzecz lokalnego rozwoju, stworzył program o nazwie „LSEG Financial...
05 GRU
UCZNIOWIE KLASY 1B PROGRAMUJĄ W APLIKACJI SCRATCH JR
Podczas lekcji w ramach innowacji pedagogicznej z informatyki uczniowie klasy 1b uczyli się programowania w aplikacji Scratch Jr...
05 GRU
ANDRZEJKI 2024
29 listopada uczniowie klasy 8b zaprezentowali swoje magiczne zdolności, organizując wróżby andrzejkowe dla uczniów klas 0 - 3....
03 GRU
WIZYTA PRZEDSZKOLAKÓW
W dniach 28 i 29 listopada naszymi gośćmi były sześciolatki z Przedszkola nr 28 i z Przedszkola nr 13. Była to już ich druga wizyta...